Back

Verslo formų palyginimas: šiuos mokymus rasite video mokymų skiltyje

Konsultacinis seminaras

Seminaras skirtas pradedantiems verslininkams, tikslas – padėti pasirinkti tinkamą verslo formą turimai verslo idėjai įgyvendinti

Mokymų programa:

  • Verslo liudijimas
  • Individuali veikla pagal pažymą
  • Individuali įmonė ir IĮ savininko mokesčiai
  • Mažoji bendrija ir MB nario apmokestinimo ypatumai
  • Uždaroji akcinė bendrovė
  • Viešoji įstaiga,
  • Kuri forma labiausiai tinka jūsų verslui (testas)?
  • Verslo formų ir jų sumokamų mokesčių naštos palyginimas

Trukmė 5 akad. val.

Seminarą veda:  Rūta Ūsaitė-Duonielienė finansų magistrė, lektorė, finansininkė, buhalterė turinti dvidešimties metų patirtį didelėse, vidutinėse ir mažose verslo įmonėse, gamybos, transporto, prekybos, paslaugų sektoriuose, valdant įmonių finansus, siekianti dalintis geriausia valdymo apskaitos praktika.

Teirautis dėl mokymų

    UAB „Žinius“ įkūrėja ir vadovė Rūta Ūsaitė -Duonielienė

    Klientų atsiliepimai

    Domina mūsų paslaugos ar mokymai? Parašykite mums

    Privatumo apžvalga
    UAB Žinius

    Ši svetainė naudoja slapukus, kad galėtume suteikti jums geriausią įmanomą naudotojo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka tokias funkcijas, kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, ir pagalba mūsų komandai suprasti, kurios svetainės dalys jums įdomiausios ir naudingiausios.

    Reikalingas

    Griežtai būtini slapukai turėtų būti visada įjungti, kad galėtume išsaugoti jūsų slapukų nustatymų nuostatas.

    Analytics

    Ši svetainė naudoja „Google Analytics“ anoniminei informacijai rinkti, tokiai kaip svetainės lankytojų skaičius ir populiariausi puslapiai. Palikdami šį slapuką aktyvų, padedate mums tobulinti svetainę.

    Marketingas

    Ši svetainė naudoja papildomus slapukus iš mūsų reklamos ir analizės partnerių. Jie apima:

    • „Google“ slapukai: Naudojami reklamos veiksmingumui ir svetainės srauto supratimui (Google Ads, Google Analytics).
    • „Meta“ slapukai: Naudojami tikslinei rinkodarai ir kampanijų našumo matavimui „Facebook“ ir „Instagram“ platformose (Meta/Facebook Pixel).